چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

نوبرانه

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بسمه تعالی

 

سلام،

شهریور به میانه رسیده و کم‌کم تابستون بار و بندیلش رو جمع می کنه که بره و واقعا حیف! حیف از این جهت که هم درس و دانشگاه شروع می شه و هم از این جهت حیف که خب من با پاییز میونه خوبی ندارم... البته این حرفم چندان هم درست محسوب نمی شه، چون حقیقتا جایی که من و حدودا بیش از ده میلیون آدم دیگه زندگی می کنن، پاییزی نسبتا متفاوت داره. نه خبری از بارونه و نه برگ ریزون درخت های بید شعله ور و نه آه و فغان مرغان مهاجر... فقط دیگه تعطیلی نیست و دما خیلی ناگهانی سرد و گرم می شه و بازار آنفلونزا و سرماخوردگی و گلو‌درد و قص‌علی‌هذا داغ! 

البته که این وسط من از این نوبرانه خیلی زودتر از سایرین مستفیض شدم. برای اون دوستان که متوجه عرضم شدن باید بگم که بله! سرما خوردم. بعد از ظهر گلودرد گرفتم و به شیخ آموکسیسیلین هم متوصل شدم که کاری از دست جنابشون بر نیامد و نوبت چای سبز با نعنا و برگ گل شد که خودش هم نمی دونست توی بدن من چه می کنه و هر چی که گفت دوای صافی پوست و لاغری و این قبیل امور در حیطه اختیاراتش نیست، گوش نکردم و یک لیوان کامل رو فرو دادم.

راست می‌گفت و کارش این نبود.

 

بگذریم که حالا هم به دیفن‌هیدرامین رو آوردم و خواب... و خواب. شیرین ترین دوران.

نوشدارو ی روح و روان.

آرام جسم و جان،

درگاه ورای کُون و مکان.

آه... آه، ای خواب!

 

پ.ن: دعا کنید زود خوب بشم.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
آقا کرم

نظرات  (۳)

عالی بود
پاسخ:
این جور رباط ها خیلی بی‌شرمانه هستند شرکت آکروتک عزیز. 
توهینی هستند به نویسنده های بیان. کسی چه می رونه چی نوشته شده اینجا که... یهو من بیام چار پنج خط فحش و ناسزا بدم بعد یکی بیاد بگه عالی بود؟! نکن عزیز من... نکن. :|
به به اقا کرم خوش امدید :))
پاسخ:
خیلی ممنون به‌نام جان. :)
خواب موقع سرماخوردگی از بهترین خواباس. خوابت مستدام نباد!
پاسخ:
ممنون ساعت جان. :)
خواباتون شیرین و سرما‌خوردگی ازتون به دور باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی