چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

این آهنگ رو کی خونده یا اسمش چیه؟

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

به نام خداوند آواها و ایماها


یک آهنگی هست که قبلا شنیده بودمش، خیلی تو نت دنبالش گشتم ولی نتونستم پیداش کنم. شما می‌دونید خواننده‌اش کیه و یا مال چه آلبومیه و خلاصه چجوری می‌شه گیرش آورد؟

یه بخشیش اینه:


اگه چشمای تو هرگزمنو اینجوری ندیده                                 

اگه تو باور ابرت کسی آفتاب نکشیده                        
اگه دست مهربونی روی شونه هات نبوده                     
اگه شاعری تا اینجا واسه چشمات نسروده
من بی ستاره اینجا شعر چشماتو سرودم
توی فصل مرگ احساس شب و روز یاد تو بودم
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
آقا کرم

نظرات  (۵)

متن اهنگو سرچ کنید اگه وجود داشته باشه میاره
من زدم چیزی نیاورد
پاسخ:
بابا آهنگش رو داشتم خودم. هست.
ولی از اونجا که واژه هاش تو عموم آهنگ‌ها زیاده و خودشم علی‌رغم زیباییش ناشناخته است و قدیمی گیر آوردنش با این روش تقریبا غیرممکنه. اولین بار تو هفت ترانه شبکه شما شنیدمش.
من نمی‌دونم :(

یاد وقتایی افتادم که یه آهنگ یه دفه میفته تو ذهنم و هر چی فکر می‌کنم یادم نمیاد چی بوده و کجا شنیدمش!
پاسخ:
آره! نصفه شبی موقع خواب یادش افتادم حتی :(

البته همه چیز به جز اسم خواننده و اسم آهنگ‌ش رو یادمه، توی اون یکی کامنته هم توضیح دادم ولی خب...
۰۱ آبان ۹۷ ، ۱۲:۴۶ ˜”*°• 🙵 ||
ســــلام :)

مـــن نـــشنیدم

شاید "یاور همیشه مومن"" از داریوش شبیهش باشه :)

تـــوی بــلاگـــفا هــم هسـتـــید :)
پاسخ:
سلام

متنشون شبیه هست ولی ریتمشون خیلی فرق داره، از نظر خورم اونی که معرفی کردم خییلی خوش ریتم تره. :)
سلام، یک خط از شعرش رو داخل " " بگذارید بعد سرچ کنید نتیجه بهتری می‌گیرید :)
پاسخ:
خیلی ممنون. :)

سلام

این آهنگ رو پیدا کردید؟

منم دنبالشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی