چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

چاله ای در دل یک باغچه

چاله ای کوچک در دل یک باغچه که در آن کرمی زندگی می کند.

اوجب الواجبات!!

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

به نام خدایی که هر غلطی را اصلاح می‌کند


با گوشی تایپ نکنید...

تایپم می‌کنید دست کم این کیبورد غلط‌گیر بی‌سواد رو خاموش کنید.



با تشکر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
آقا کرم

نظرات  (۶)

۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۸ بابای نرگس
چی شده؟
پاسخ:
این کیبورد گوشی یه غلط‌گیر داره که حقیقتا غلط‌گیر نیست! غلط‌زا هستش! و امروز هم تا حد زیادی پوست من رو کند...! 
البته منم زدم حذفش کردم.😊
۰۶ مهر ۹۷ ، ۲۰:۴۰ خانم معلم
هوم؟😶
پاسخ:
مسئله‌ای هستش بین من، گوشی‌ن و گوگل لعنتی که باید حسابش رو بذارم کف دستش! :cowboy:
حقیقتا که غیرفعال کردن اون غلط‌گیر از واجباته از بس که چرت و پرت اصلاح می‌کنه :)))
پاسخ:
و آیا سخنی نکوتر از این که شما گفتید هم هست؟!
پاسخ حضار: نه والا!
من که ازش راضی ام :)
.
.
دیده شده خیلی آبرو خریده، البته فقط یکبار افتضاح به بار آورد،که قابل اغماضه.
پاسخ:
با من که چندان میونه‌ش خوب نیست. :/
اختیار دارید من خودم در تایید پست شما گفتم :)))
پاسخ:
لطف دارید.
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۷ ˜”*°• 🙵 ||
واقـــــعا😂

پاسخ:
اممم... بله. =/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی